onsdag 9 november 2011

pall projekt



När vi köpte nya soffor så kom det en massa superlon bitar som jag nu har haft på hyllan över 1år utan att riktigt veta vad jag ska göra med dom.







O när vi byggde nytt fähus så kom lämnade det en massa plastrullar efter elektrikern som jag tyckte skulle passa som pallar åt barnen.

Så idag tyckte jag det passade att vara lite kreativ när barnen lekte så snällt ute.

Med hjälp av: sax, stans,överloppstyg o superlon så blev det 4 snygga o billiga pallar till barnens rum.

Både jag o barnen blev riktigt nöjda =)!

första klar
pallarna till samuels rum








 sandras pallar.



2 kommentarer:

  1. Wow va snygga pallar!!=D Imponerad!!!:)

    SvaraRadera
  2. Fina! Barnen gillar dem säkert massor o kommer säkert att använda dem! :)

    SvaraRadera