måndag 21 februari 2011

idolerna 13.2 2011


Hade skickat en fråga åt Geir innan de kom till jeppis!

Hur känns det att komma till Jakobstad med Idol istället för att sjunga på gågatan med dennis o rolle?
Ser framemot konserten!
 
 
Ha ha, ja du Mia, det är en klurig fråga!!
Om du var där (vilket jag gissar) så vet du att vi på en liten uteservering mitt i stan på en onsdag så kom det över 1400 betalande.
Lördagen gav dom upp att räkna, så jag ser inga problem med Jakobstads gågata. Och Dennis & Rolli är kjärlekens mästare så de sitter i hjärtat på en egen plats där ingen annan kommer nära.
Med det sagt så är det STORT för mig att få komma till Jakobstad tillsammans med mina Idol kollegor och få visa dom vad jag redan har berättat för dom om. Det otroligt underbara stödet som finns i "The City OF Love" och Österbotten.
Hoppas vi får tid att ta oss till gågatan också, de eviga minnernas jaktmarked :)
Stor kram och tjärlek..
Geir

Idolerna i mitt hjärta. Vilken underbar konsert! Kommer aldrig att glömma den kvällen!
nu drar det igång!
Daniel

Vargen

Linnea

Underbara Geir! Tjärlek!

Geirs språng ner i publiken va en ljudlig succe!=)

Trion Linnea, Elin o Minnah

Jay sjunger madonnas låt

Geir,Olle, Linnea o Weise

Jay o Geir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar